• Īpaši gards proteīnu pulveris

  • Vislābākais locītāvu un saišu aizsardzībai pret traumam

  • Labākais līdzeklis testosterona palielināšanai

  • Īpaši gards proteīnu pulveris

  • Vislābākais locītāvu un saišu aizsardzībai pret traumam

  • Labākais līdzeklis testosterona palielināšanai

Core ZMA+ 90tab 202

Īss apraksts

Cinks un magnijs spēlē milzīgu lomu visdažādāko oganisma sistēmu funkcionēšanā. Magnijs-mikroelements numurs 1 spēkavīriem.

12,00 € par vienību

Elementa darbības mehānisms ir sen izpētīts un tāpēc tā pozitīvā ietekme uz sporta rezultativitāti neliek šaubīties. Magnijs piedalās enerģijas uzkrāšanā un olbaltumvielu sintēzē. Sakarā ar to, ka tā zudums (ar sviedriem, piemēram) ir liels, sportistam nepieciešams regulāri uzturā lietot produktus, kuri bagāti ar magniju. Nesenie universitātes pētījumi parādīja, ka atlēti, kas lietoja šo sastāvu pirms gulētiešanas, izjuta testosterona līmeņa atbrīvošanos uz 43.7 %, IGF-1 uz 25.1 %, un 250 % spēka palielinājumu, nekā atlēti, kas lietoja placebo. Ir publicēti daži pētījumi, kuros atzīmēta magnija ietekme uz ievērojamu muskuļu spēku. Tieši šī elementa nozīmīgums muskuļu bioķīmijā skaidro to, kāpēc daudzi sportisti un treneri lieto preparātus, kas satur magniju. Pamatojoties uz pētījuma datiem, tā deficīts (mazāk nekā 2/3 no optimālā līmeņa asins plazmā) dažādos sporta veidos novērojams 23-39% sportistu. Magnijs ir riekstos, graudu produktos, banānos, zaļos dārzeņos utt. Ieteicamais ikdienas patēriņš vīriešiem: 350 mg, sievietēm 280 mg. Cinks piedalās praktiski visās šūnu augšanas stadijās. Tas ir nepieciešams vairāk nekā 300 dažādu fermentu darbībai. Pieauguša cilvēka organismā ir pietiekami liels (2-3 g) cinka daudzums. Tā pamatdaudzums koncentrēts kaulos un ādā. Cinka līmenis ir augstāks spermā un prostatas priekšdziedzerī (prostātā). Pietiekami augsta tā koncentrācija ir kaulos un matos, iekšējos orgānos tā ir ievērojami mazāka. Cinks atrodas orgānos un audos, lielākoties organiski savienotā formā viegli dissociēto savienojumu ar olbaltumvielām veidā. Milzīga ir cinka bioloģiskā loma augšanas, attīstības, dzimumnobriešanas, reproduktīvās funkcijas, asinsrades, garšu uztveres, normālu rētu aidzīšanas procesu utt. nodrošināšanā. Tas ir nepieciešams normālai hipofīzes, vairogdziedzera, aizkunģa dziedzera, un prostatas periuretrālā dziedzera darbībai. Tā savienojumu ietekmē palielinās hipofīzes glandotropisko hormonu aktivitāte. Pierādīts, ka hipoglikēmiskā insulīna darbība ir atkarīga arī no cinka, kurš nepārtraukti atrodas hormonā. Cinks normalizē tauku vielmaiņu, palielinot tauku sadalīšanās intensitāti organismā un novēršot aknu aptaukošanos. Turklāt (un to ir nepieciešams ņemt vērā) intensīvie treniņi sekmē paātrinātu mikroelementa zaudējumu. Tāpēc ir nepieciešams ievērot pareizu uztura balansu. Teiksim, pienā un piena produktos cinka ir maz. Tajā pašā laikā cinka trūkuma dēļ var apstāties Jūsu augšana. Pēc dažiem datiem, cinka deficīts dažādos sporta veidos novērojams 24-60% sportistu. Cinka pamatavoti: gaļa, cietie sieri, kā arī graudaugi, u.c. Augsts cinka līmenis ir arī garnelēs un riekstos. Aspargīnskābe sekmē ogļhidrātu uzūkšanos, glikogēna uzkrāšanu muskuļos, palielina imūnsistēmas aktivitāti, palielina pretsparu nogurumam un palielina izturību. Tā ir iekļauta RNS un DNS formēšanā, darbojas kā hepatoprotektors, piedalās urīnvielas cikla reakcijās. Ir zināma viņas pozitīvā ietekme uz augšanas hormona līmeni, kas gan atspoguļojas lielās devās.

Zināms, ka dažādu mikroelementu līmeņi ir savstarpēji saistīti. Cinka un magnija saturam ir jābūt līdzsvarotam noteiktā proporcijā, citādi tikai viena no viņiem pietiekamais daudzums var novest pie nopietna disbalansa organismā. ZMA sastāvā abi mikroelementi atrodas optimālā proporcijā tieši sportistiem. Diemžēl cinka un magnija uzsūkšanās no uztura ir ļoti zema. Turklāt, sportista vajadzība abos mikroelementos, kā Jūs redzat, pieaugs vairāk nekā divkārši salīdzinājumā ar parastu cilvēku. Tieši tāpēc ir nepieciešamas piedevas ar ļoti augstu biopieejamību. Aspartāt komplekss-viena no visvieglāk uzsūcējošām mikroelementu formām un tāpēc plaši tiek izmantota sporta polivitamīn-minerālu maisījumu izgatavošanā. Uzturot nepieciešamos magnija un cinka līmeņus organismā, ZMA nodrošina maigu anabolizējošu iedarbību-galvenokārt pateicoties aspargīnskābei un vitamīnam B6. Tas palielina augšanas hormona līmeni miega laikā, kas pierādīts ar zinātniskiem eksperimentiem. Poztitīvi rezultāti tika novēroti dažādu sporta veidu pārstāvjiem. Pārslodzes ļoti bieži noved pie miega traucējumiem, kas rezultātā izpaužas kā nepietiekama organisma atjaunošanās. Ar vecumu, cilvēka miegs, kā zināms, saīsinās. Veiktajos eksperimentos magnija piedevas uzlaboja miega kvalitāti, pagarinot „lēnās” fāzes daļu, kuras laikā notiek galvenā augšanas hormona izplūde. Aspartāti spēcina šo procesu. Līdz ar to, ZMA ietekmē hormonālo profilu uzreiz ar diviem mehānismiem. Turklāt aizkuņģa dziedzera darbības uzlabojums arī aktivizē anaboliskos procesus. Pozitīvi iedarbojoties uz testosterona līmeni, preparāts gala rezultātā noved pie spēka rādītāju palielināšanās. Pilnīgi iespējams, ka visi preparāta komponenti darbojas sinenerģētiski, tas ir, savstarpēji spēcina viens otra iedarbību. Ar to arī tas atšķiras no lētākiem „analogiem”, kuri satur tikai metālu aspartātus.

Vīriešiem - 3 kapsulas dienā, sievietēm - 2 kapsulas, 30-60 minūtes pirms gulētiešanas. Labākam rezultātam lietojiet kopā ar ēdieniem ar zemo kaloriju saturu vai ar kalcija saturošiem ēdieniem.

Komentāru saraksts:
Vēl nav publicēts neviens komentārs.